BRAVO KRALJICE!!!!

ponedjeljak , 13.05.2013.


Drage moje djevojčice... Prije svega želim vam reći bravo što ste još jednom svima pokazale tko su Mažoretkinje grada Vukovara. Svaka vam čast i hvala vam što ste me još jednom učinile najponosnijom trenericom na svijetu.
KADETKINJE moje glavu gore. Ipak je ovo bilo samo Državno prvenstvo, a vi ste prvakinje cijele Europe, i tu titulu ćete obraniti u 9. mjesecu sigurna sam. Pokazale ste svima što je tehniciranje sa štapom i pokazale da se tu nitko nemože mjeriti s vama. Pohvatale ste štapove bez obzira na to što ste plesale koreografiju koje se nebi posramio ni neki seniorski tim. I bez obzira na sve izmjene u zadnji čas zbog zdravstvenih problema vi ste ostale tim koji je rasturio sveeee!!!! Za Europsko prvenstvo tim se vraća u svoje prvobitno stanje (dotad će puknute kosti zarasti) a onda idemo po ono što je naše i ne sumnjam niti malo da ćete i dalje ostati najbolje u Europi kao što trenutno i jeste. I naravno ponosna sam kad vidim da ste vi te koje ste stvorile jedan potpuno novi stil plesanja za kojim su se mnogi poveli, i prihvatili su trend koji ste vi nametnuli. Počašćena sam kad vidim da vas i drugi timovi smatraju dobrim primjerom pa pokušavaju biti što sličniji vama!! Ali to je naš stil i mi ga bez imalo srama možemo furati i dalje jer smo ga kao takvog nametnule.
JUNIORKE vama sam sve rekla. Niste briljirale i ja sam uvijek objektivna i otvoreno ću reći i kad mislim da je moj tim zakinut i kada mislim da je nagrađen. Imale ste sreće ovaj put, ali nadam se da će vam ovo biti lekcija za sva buduća natjecanja.Radit ćemo velike izmjene u sastavu i sigurna sam da će to uroditi plodom. Ovog puta možete skakati od sreće što ste druge!
SENIORKE moje...aaaaa...počet ću ovako: nekoć davno mi smo slijedili trendove velikih timova i pokušavali smo biti što sličniji njima, a pogledajte situaciju sada: danas smo mi ti koji smo VELIKI i koji postavljaju nove trendove i danas smo mi ti koje pokušavaju kopirati. Pa jako sam sretna i kao koreograf i kao trener kad to vidim. Prije svega ste najoriginalniji tim prvenstva, tim koji plijeni pozornost, tim koji je sve ostavio bez daha. Svaka vam čast što ste to još jednom odradile kao prava vukovarska gospoda, onako sa stilom. I opet ste dali materijala svima da se zapitaju: kako se mi toga prije nismo sjetili! hahaha... nadam se da ćemo i iduće godine vidjeti razno razne varijacije svojih prošlogodišnjih izvedbi.
Svima skupa još jednom hvala što ste gospoda i što ste odradile sve onako kako sam ja zamislila!
Hvala Andreji i Marini koje su odradile svoj dio posla bez greške i što su pokazale da mogu apsolutno sve odradit same. Ovim ste pokazale svoju odgovornosti i potpuno ste opravdali moje povjerenje!
I naravno - ja njega nemogu izostavit! Hvala mom stručnom suradniku koji je opet bio moja najveća podrška, koji me držao za ruku, komentirao, prognozirao i pokazao da je pravi stručnjak. Maći ti si moj najdraži stručni pomoćnik bez kojeg neznam što bi! Hvala ti što si tako divan i što nas trpiš iako te svi naživciramo ponekad, ali ti si dio našeg tima i duša stručnog stožera.
Hvala našoj fizioterapetkinji Aleksandri koja je ove godine prvi puta išla s nama, nikog nije poznavala i totalno se oduševila ovim timom. Hvala što vas je pokrpala pred prvenstvo i što je imala strpljenja za svaku od vas. I moram se zahvaliti i mom TInu koji vas je nosio na rukama poslije defilea, koreografije, koji je vodio istezanja, i koji je preuzeo svu brigu o vašem zdravlju na sebe, a vidim da je toliko zagrizao da vam ne ginu i kondicijske pripreme s njim! hehe
Hvala najluđoj ekipi roditelja koja je i ove godine bila na nivou i bili su pravi navijači.
Hvala svim ostalim timovima koji su nam čestitali, stisnuli ruku, dali komplimente, a posebno hvala jednoj mami iz Pule :)
I za kraj čestitke svim timovima koji su se plasirali na EP i svima onima koji to nisu uspjeli, glave gore bit će bolje iduće godine!!!! :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.